عکس آگهی باید چه شرایطی داشته باشد؟
طبق تجربه به دست آمده در «دیوار» آگهیهایی که همراه با تصویر منتشر میشوند، نسبت به آگهیهای بدون تصویر، ۳ برابر بازدیدکنندهی بیشتری دارند؛ بنابراین به شما پیشنهاد میدهیم برای بازدهی بیشتر آگهی خود حتما از عکس استفاده نمایید.
همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت و مرتبط با کالا یا خدمتی که ارائه مینمایید، استفاده کنید؛ اندازهی تصویر میبایست حداقل 600*600 پیکسل و حجم آن حداکثر 20 مگابایت باشد.
چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد:
- تصویر لوگو (جز در دستهبندی استخدام و کاریابی)،
- تصویر بیش از حد کوچک یا بیکیفیت،
- تصویر غیر واقعی،
- تصویر دارای کادری سیاه (یا سایر رنگها)،
- مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
- استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی،
- تصویری که متعلق به آگهی دیگری در دیوار باشد،
- تصویری که به آگهی مرتبط نباشد،
- تصویر اول آگهی حاوی متن باشد،
- قیمت، شماره تلفن، آدرس سایت و یا شبکه اجتماعی در هر کدام از تصاویر آگهی درج شده باشد،
- تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
- تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت باشند.
در صورتی که هیچکدام از موارد بالا در مورد تصاویر مدنظر شما صادق نیست ولی در هنگام ثبت آگهی، حذف شده است، عکس آگهی خود را به همراه عنوان آگهی و شماره تماس و ایمیلی که با آن آگهی را ثبت کردهاید، از طریق فرم تماس برای تیم پشتیبانی «دیوار» ارسال نمایید تا پس از بررسی مجدد، تصویر را بر روی آگهی شما قرار دهیم.