برای من ایجاد مزاحمت شده است

در صورتی که در محیط «دیوار» و در بخش‌های مختلف مزاحمتی برای شما ایجاد شده است با توجه به اینکه این مزاحمت در چت بوده و یا برای شماره تماس و ایمیل شما ایجاد شده است، بخش‌های زیر را مطالعه نمایید:

شماره تلفن من به اشتباه در یک آگهی ثبت شده است

برای کاهش میزان خطا هنگام درج اطلاعات تماس آگهی، پس از ثبت آگهی برای شماره وارد شده در بخش اطلاعات تماس کد تأییدی به صورت پیامک ارسال شده که تنها در صورت وارد نمودن این کد داخل اپلیکیشن «دیوار» آگهی ثبت شده و در مرحله انتشار قرار خواهد گرفت. با این حال از سه روش زیر ممکن است، سهوا یا عمدا برای شماره شما مزاحمت ایجاد شود:

  • ثبت شماره شما در متن آگهی،
  • انتقال (دایورت) تماس‌‌های ثبت‌کننده آگهی بر روی شماره شما،
  • استفاده از دستگاهی که شما قبلا با شماره خود در آن وارد حساب کاربری دیوارتان شده‌اید،

در صورت بروز هر یک از موارد بالا، از همان خط با شماره پشتیبانی «دیوار» با شماره 43000300-021 تماس حاصل نموده و موضوع را بیان نمایید. اطمینان داشته باشید که در کم‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای اصلاح خطای پیش آمده انجام خواهد گرفت.

از طریق راه‌های ارتباطی غیر از چت برایم مزاحمت ایجاد شده است

در صورتی که کاربری از طریق هر کدام از کانال‌های ارتباطی غیر از چت (مانند تماس تلفنی، پیامک، پیام‌رسان‌ها و ...) ایجاد مزاحمت کند، در صورت نیاز از طریق مراجع قضایی اقدام نمایید و اطمینان داشته باشید ما در دیوار، همکاری‌های لازم را برای رسیدگی به مشکل انجام خواهیم داد. برای جلوگیری از رخداد مشکلات این‌چنینی می‌توانید از امکان «مخفی کردن شماره تماس» استفاده نمایید.

در قسمت چت برای من ایجاد مزاحمت شده است

اگر در قسمت چت «دیوار» برای شما ایجاد مزاحمت شده است، شخص مورد نظر را مسدود نمایید. شما می‌توانید به هر یک از دلایل زیر کاربر مزاحم را مسدود نموده و علت آن را جهت ثبت و پیگیری در سیستم را ثبت نمایید:

  • رفتار غیراخلاقی و توهین‌آمیز: مواردی شامل فحش و توهین، پیشنهاد دوستی، ارسال تصاویر نامناسب و پیام‌هایی که ایجاد مزاحمت می‌کند.
  • تبلیغ می‌کند: ارسال بی‌دلیل پیام‌های تبلیغاتی، سایت و کانال و درخواست معاوضه.
  • عرضه اجناس و خدمات مغایر با قوانین دیوار
  • اطلاعات نادرست می‌دهد: مخاطب در راستای انجام معامله اطلاعات نادرستی را در مورد کالا یا شرایط انجام معامله ارائه می‌کند.
  • فکر می‌کنم کلاه‌بردار است: مخاطب کلاهبرداری یا رفتاری مشکوک به کلاهبرداری مانند درخواست بیعانه یا ارسال رسیدهای جعلی انجام می‌دهد.
  • سایر موارد: با استفاده از این گزینه می‌توانید سایر عللی که باعث شده است تا شما کاربر مورد نظر را به عنوان فردی مزاحم مسدود نمایید برای ما ارسال کنید.

گزارش‌های کاربران به صورت سيستماتيک تجميع و بررسي می‌شود و امکان چت کاربران خاطی متناسب با امتیاز منفی‌شان تعلیق یا مسدود می‌شود.

نحوه مسدود کردن را می‌توانید در بخش«چت دیوار چیست؟» مطالعه نمایید.

آیا این جواب سوال شما بود؟