راهنمای خدمات امن

«مشتری خدمت‌گیرنده» در انتخاب فرد مناسب از میان «متخصصان خدمت‌دهنده» در بخش خدمات دیوار، کاملاً مختار است. برای دریافت خدمات بهتر از متخصصان دیوار، موارد زیر را با دقت بخوانید:

نقش دیوار در معاملات چیست؟
  • دیوار پلتفرم ارائه‌کنندهٔ خدمات میزبان است که با فراهم‌‌ کردن بستری امن، ارتباط سریع و آسان ارائه‌‌دهنده و دریافت‌‌کنندهٔ خدمت را امکان‌پذیر می‌کند. دیوار در معامله‌ٔ طرفین نقشی ندارد و سودی هم از آن نمی‌برد؛ به همین دلیل در این معاملات هیچ مسئولیت قانونی‌ای متوجه دیوار نیست.

  • دیوار خود را در ایجاد فضایی امن و سالم متعهد می‌داند. لطفاً در صورت مواجهه با هرگونه برخورد نامناسب، توهین‌آمیز، سوءاستفاده و… حتماً آن را از راه «ثبت تخلف و گزارش متخصص» در انتهای صفحهٔ آگهی متخصص، به دیوار گزارش دهید. تمامی گزارش‌ها بررسی شده و نتیجهٔ آن در سریع‌ترین زمان به شما اطلاع داده  می‌شود.

  • دیوار هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری خدمات ندارد و «متخصص خدمت‌دهنده» قیمت‌ خدمات را مشخص می‌کند. 

نکات مهم قبل از معامله
  • حتماً قبل از شروع کار متخصص، در مورد شیوهٔ اجرای کار، زمان‌بندی انجام کار و قیمت نهایی خدمات توافق کنید.

  • هنگام انجام کار حتماً به ایمنی متخصص توجه کافی داشته باشید. همچنین به‌عنوان مشتری «خدمت‌گیرنده» بهتر است حتماً فرد مورد اعتمادی را در جریان زمان و مکان انجام خدمت بگذارید یا با همراهی این فرد در مکان ملاقات حاضر شوید.

  • از «متخصص خدمت‌دهنده» بخواهید تصاویر واضح و اطلاعات کافی از نمونه کارهای خود را برای شما بفرستد. چت دیوار امکانات لازم برای دریافت عکس و اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  •  برای هزینه‌های جانبی مانند هزینهٔ ایاب و ذهاب و یا هزینهٔ حمل و نصب، قبل از شروع کار با متخصص توافق کنید.

  • «مشتری خدمت‌گیرنده» موظف است قبل از استفاده، از کیفیت اجناس مطمئن شود تا در صورت تأیید از آن استفاده کند. دیوار مسئولیت سهل‌انگاری مشتری را به‌عهده نمی‌گیرد.

  • قیمت نهایی کار با توجه به حجم کار، شرایط کار، سختی کار، لوازم و تجهیزات مصرفی و... متفاوت است. حتماً قبل از شروع کار متخصص، در مورد قیمت نهایی توافق کنید.

  • متخصص مسئول تأمین کامل تجهیزات، وسایل و لوازم مورد نیاز انجام کار خود است، اما ممکن است این تجهیزات، هزینه‌ای برای مشتری داشته باشد. قبل از انجام کار ، حتماً در مورد این هزینه‌ها با متخصص توافق کنید. 

  • برای  جلوگیری از اختلاف و سوءتفاهم با متخصص، لوازم و وسایل خود را بدون تأمین ضمانت لازم، در اختیار متخصص قرار ندهید.

  • اطلاعات «متخصص خدمت‌دهنده» و آگهی را حتماً ذخیره کنید و تا پایان معامله نزد خود نگه دارید تا در صورت نیاز، به متخصص دسترسی سریع داشته باشید.

  • برای دریافت خدمات بهتر است از «متخصص خدمت‌دهنده» بخواهید فاکتور معتبر داشته باشد.

نکات مهم در انتقال وجه

«مشتری خدمت‌گیرنده» حتماً بعد از اتمام کار متخصص، نتیجهٔ کار را کامل و دقیق بررسی کرده، سپس هزینهٔ خدمت انجام‌شده را پرداخت کند. نسخه‌ای از فیش واریز وجه را نزد خود نگه دارید.

منابع مفید هنگام بروز مشکل

در صورت بروز هرگونه مشکل برای آگهی‌دهندگان یا آگهی‌بینندگان، می‌توانید از راه «گزارش مشکل آگهی» در آگهی و یا تماس با پشتیبانی دیوار (02143000300) ما را مطلع کنید.

منابعی که می‌توانند در صورت نیاز به پیگیری قضایی مشکلات به شما کمک کنند:

لینک وب‌سایت پلیس فتا

آیا این جواب سوال شما بود؟