در صورت ایجاد مزاحمت در کانالهای ارتباطی چهکار کنم؟
در صورتی که در دیوار برای شما به یکی از دلایلی زیر مزاحمت ایجاد شده، با مطالعهٔ شرایط مطرح شده و ارتباط با پشتیبانی میتوانید موضوع را با ما در میان بگذارید. همچنین برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، صاحبان آگهیها میتوانند در زمان ثبت آگهی از قابلیت «مخفی کردن شماره تماس» و استفاده از «چت دیوار» استفاده نمایند.
ایجاد مزاحمت در چت دیوار:
در صورت مشاهدهٔ چنین اتفاقی میتوانید مانند سایر پیامرسانها، ارسال پیام شخص مورد نظر را گزارش و مسدود کنید. هر کاربر میتواند به دلایل مختلفی شخص مزاحم را مسدود کرده و علت آن را جهت پیگیری در سیستم دیوار ثبت نماید. جهت مسدود کردن فرد خاطی مراحل زیر را طی کنید:
وارد صفحهٔ «چت دیوار» شوید.
روی مکالمهٔ مورد نظرتان کلیک کنید.
در صفحهٔ مکالمه، و در قسمت بالا و سمت چپ روی نشان «سهنقطه» کلیک کنید.
گزینهٔ «گزارش و مسدود کردن» را انتخاب کنید.
در صفحهٔ جدید دلیل گزارش خود را انتخاب کنید.
با کلیک روی گزینهٔ «ارسال گزارش»، گزارش برای دیوار ارسال شده و مکالمهٔ شما با کاربر مسدود میشود.
نکته: گزارشهای هر یک از کاربران به صورت خودکار جمعآوری و بررسی میشود. در صورت افزایش امتیازهای منفی کاربران خاطی، امکان استفاده از چت دیوار به صورت موقت تعلیق یا برای همیشه مسدود میشود.
ایجاد مزاحمت از طریق شمارهٔ تماس:
برای کاهش میزان خطا هنگام درج اطلاعات تماس آگهی، پس از ثبت آگهی برای شماره وارد شده در بخش اطلاعات تماس کد تاییدی به صورت پیامک ارسال شده که تنها در صورت وارد نمودن این کد داخل اپلیکیشن «دیوار» آگهی ثبت شده و در مرحله انتشار قرار خواهد گرفت. با این حال ممکن است در یکی از حالتهای زیر، سهواً یا عمداً برای شماره شما مزاحمت ایجاد شود:
ثبت شمارهٔ شما در آگهی دیگر
انتقال و یا دایورت شدن تماسهای صاحب یک آگهی به شمارهٔ شما
استفاده از دستگاهی که شما در گذشته با شمارهٔ خود در آن، وارد و از حساب خود خارج نشده بودید.
مزاحمت تلفنی برای آگهی ثبت شده توسط شما.
در زمان بروز هر کدام از موارد بالا، میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی موضوع را با ما در میان بگذارید تا پیگیری و اقدامات لازم انجام شود. اطمینان داشته باشید که در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم برای اصلاح خطای پیش آمده انجام خواهد گرفت.
ایجاد مزاحمت از طریق سایر راههای ارتباطی
کاربران از طریق کانالهای ارتباطی مختلفی میتوانند با صاحبان آگهیهای ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل احتمال بروز مزاحمت از طریق این کانالها وجود دارد.
چنانچه از طریق پیامرسانها برای شما مزاحمت ایجاد شده، یا اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل یا آیدی شبکههای اجتماعی شما در متن یک آگهی دیگر ثبت شده میتوانید این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری نمایید و اطمینان داشته باشید که «دیوار» همکاریهای لازم برای رسیدگی به مشکل را انجام خواهد داد.