چگونه مشکل یک آگهی را گزارش کنم؟

هنگام بازدید آگهی و در صورت مشاهدهٔ تخلف شما می‌توانید مشکل موجود در آن‌ را به دیوار انتقال دهید تا توسط کارشناسان دیوار بررسی شده و در صورت اثبات تخلف اقدامات و تمهیدات لازم صورت گیرد.

همچنین بر اساس شرایط ثبت آگهی در دیوار، آگهی‌گذار اجازهٔ کپی‌برداری از هرگونه اطلاعات آگهی دیگر از جمله عکس و سایر مشخصات آگهی دیگر در دیوار را ندارد و در صورت تایید هرگونه سوءاستفاده، با کاربر خاطی برخورد می‌شود.

اگر آگهی کپی‌برداری شده از عکس و اطلاعات آگهی خود را مشاهده کردید، با انتخاب گزینهٔ «ثبت تخلف و مشکل آگهی» آگهی مورد نظر را گزارش کنید تا پس از بررسی و تایید کپی برداری، پیگیری لازم از سوی دیوار انجام شود.


برای گزارش مشکل در یک آگهی مراحل زیر را طی کنید:

  • آگهی مشکل‌داری را که قصد گزارش آن را دارید، انتخاب کنید.

  • در قسمت پایین «صفحهٔ نمایش آگهی»، روی گزینهٔ «ثبت تخلف و مشکل آگهی» کلیک کنید.

  • صفحهٔ جدیدی برای شما باز می‌شود که می‌توانید مشکل آگهی را انتخاب کنید.

  • نزدیک‌ترین گزینه به مشکل موردنظرتان را انتخاب کنید.

  • روی گزینهٔ «تأیید» کلیک کنید.

  • شمارهٔ موبایل خود را وارد کرده و در صورتی که توضیحات یا جزئیاتی در رابطه با مشکل آگهی در اختیار دارید، در قسمت توضیحات بنویسید.

  • روی گزینهٔ «ارسال گزارش» کلیک کنید.

  • کارشناسان به صورت خودکار گزارش شما را بررسی می‌کنند و دیگر نیازی به ارتباط با پشتیبانی نیست.


گزینه‌های گزارش مشکل آگهی عبارتند از:

  • محتوای آگهی

  • عکس آگهی

  • اطلاعات تماس

  • قیمت

  • کلاهبرداری، نقض قانون یا وقوع جرم

  • آدرس و نقشه

  • مشکلات با صاحب آگهی

  • ناموجود بودن مورد آگهی

آیا این جواب سوال شما بود؟